2012. december 12., szerda

Egy kis karácsonyi hangulat :)

Sziasztok!

Mai bejegyzésem sokmindenről fog szólni, de leginkább a karácsonyi készülődésről, így hogy már csak  két hét van hátra a karácsonyig össze gyűjtöttem amiket eddig csináltam és talán adok néhány ötletet nektek is hogy mit csináljatok :)

Először is az adventi koszorúmat megmutatnám nektek:


Ő nagyon egyszerűen készült sima szalma alapot bevontam fenyőágakkal és néhány szárított gyümölcsöt és néhány szárított virágot ragasztottam rá. Ami különleges hogy rendes gyertya helyett üveg mécsestartót ragasztottam rá ezért kicsit kitűnik a tömegből :)

Amit még csináltam ő ajándékba készült.... sörös rénszarvas vagy rénszarvasos sör kinek hogy tetszik :)



Ők meg úgy készültek, hogy fogtam 5 szál barna zsenília drótot és abból négyet a sörösüveg tetjére tekertem, és kaptam szemet és orrot is és az ötödik szálból pedig megcsináltam a szarvakat is :) Nagyon egyszerű megcsinálni, pár perc alatt kész van és nagy örömöt tud szerezni :)

És csináltam papírból mikulásvirág fejeket, ezek majd a karácsonyfánkon fognak díszelegni, a decemberi praktikában találtam, nem mondanám hogy egyszerű volt megcsinálni mint amillyen könnyűnek látszik, vagy csak én vagyok kétbalkezes :)


Ha már karácsonyra készülődünk, akkor sütöttem mézeskalácsot is és csináltam mézeskalácsból karácsonyfát is :)


Három féle méretű csillagot szaggattam ki és tojásfehérjés habbal ragasztottam össze és díszítettem és még színes torta díszítővel is díszítettem a végén :) Szerintem aranyos lett :)
Anyukám is segített egy kicsit a karácsonyi készülődésben, ő varrni nagyon nagyon szeret és jól is csinálja mutatok néhányat mit varrt nekem :)



Őket karácsonyfa dísznek tervezem, szivecskék és szaloncukrok :)


Őket pedig ajándékra fogom ragasztani masni helyett :)

És akkor még egy kis kedvcsináló a karácsonyhoz:


Remélem sikerült hangulatot is csinálnom ezzel a bejegyzésemmel a karácsonyhoz és ötletet is tudtam adni :)

Üdv
Klaudia


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése