2013. április 8., hétfő

Esküvőre ajándék :)


Sziasztok!

A hétvégén esküvőre voltunk hivatalosak, és hát sajnos nem sok időm volt gondolkodni, hogy mit is vigyünk nekik ajándékba.... pénzt nem akartunk mert mindenki azt ad.... nagy ajándékot szintén nem akartunk mert mentek vissza Angliába és hát nem tudták volna magukkal vinni. Így hát kitaláltam vagyis, eszembe jutott hogy valamelyik honlapon láttam hogy a pezsgőt feldíszítették bonbonnal és úgy nézett ki mintha ananász lett volna! Ezen felbuzdulva hetekig kerestem az oldalt, hogy hol is láttam aztán meglett nagy nehezen :) És köszönöm Csorba Anitának az www.inspiraciok.hu-oldal tulajdonosának az ötletet! 

Nost hát neki fogtam, nyakamba vettem kicsiny városunkat és elindultam bonbont és selyempapírt venni hát egyik sem volt egyszerű.... Bonbon kilós ára kicsit megdöbentett hogy ha kis dobozban kellett volna venne kész anyagi csőd lett volna... de akkor jött a megmentés és kaptam kimérve 1kg bonbont egész jó áron, aztán már csak a színes papír maradt beszerzésre hát azzal pedig végig jártam minden papír boltot, kreatív boltot sehol nem kaptam olyat ami nekem kellett, így betértem egy virágoshoz és nála megtaláltam a megfelelőt. 
Haza értem és neki álltam a remekműnek, kellett hozzá színes csomagoló papír, ragasztópisztoly, 1 kg bonbon,  natúr színű raffia,  és természetesen egy üveg pezsgő.

Fogtam a színes csomagoló papírt feldaraboltam őket és a közepükre ragasztottam egy-egy szem bonbont
Fogtam a pezsgőt és elkezdtem rá ragasztgatni egyesével a papíros édességeket, szépen egymáshoz minnél közelebb hogy a papírok felgyűrődjenek kicsi.



Én teljesen a nyagáig felraktam a bonbonokat ezután jöttek a levelek, zöld papírból várgam ki levél formát és azt az üveg nyakára ragasztottam ezután raffiával vastagon körbe tekertem. 


Eligazgattam a leveleket és elkészült a díszes pezsgő!
És végül a megajándékozottak is örültek neki :)

Üdvözlettel
Klaudia











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése