2013. április 19., péntek

Tavaszi - Nyári ajtódísz egyszerűen :)

Sziasztok!

Elmúlt a Húsvét, így kicsit cikinek éreztem, hogy az ajtónkon még mindig húsvéti ajtódísz díszeleg, így fogtam magam kutattam a blogokat és szereztem ötleteket, aztán mentek a kreatív hobbis boltba és jól bevásároltam....
 A http://masnidekoracio.blogspot.co.uk-n találtam egy nagyon jó ötelet anyagból könnyen virágot varázsoltam, le írást ott megtaláljátok :)
Alapanyagok poló anyag, néhány gomb, filc és a sablon... ez volt a kezdet..... 
Csináltam ilyen virágokat és jött a többi, találtam a boltban egy szép zöld vessző koszorút, fekete cicát, és egyéb kis díszeket.  És akkor jött a megvalósítás.... :)




 Először csak kitűzőnek megcsináltam a virágokat, és maradt egy db virágom amire nem jutot kítűző kapocs és akkor az került a koszorú alapra, és rá ragasztgattam a kis díszeket és már is kész lett a tavaszi - nyári ajtódísz :)




Ezt a fajta ajtódísz ajánlom azoknak akiknek nincs sok idelyük, összesen a virág megcsinálása votl a legtöbb idő de az is max 15 perc volt :)
Jó kreatívkodást a hétvégére mindenkinek!

Üdvözlettel
Klaudia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése