2014. november 27., csütörtök

Adventi koszorú... akarom mondani adventi tál :)

Sziasztok!


Hamarosan december, és közeledünk, hogy meg kell gyújtani az első gyertyát az adventi koszorún!
Most nem lakás dekoráció, szekrény felújításról lesz szó, hanem a adventi koszorúkról tálakról, vagyis arról, hogy idén milyet csináltam!
Évek óta mindig kerek szalma koszorú alapot használtam, és évek óta mindig adventi koszorút készítettem, idén is azt szerettem volna. 
Interneten találtam egy fényképet ami nagyon megtetszett de....
Nézzétek csak ő volt az:


Egy ilyet szerettem volna, idén fehér és piros karácsonyi dekorációt terveztem egy ilyen pont bele illett volna az elképzelésembe, de sajnos nem találtam olyan sálat ami tetszett volna, hogy ezt megtudjam valósítani! Kötni meg sajnos még nem tudok, így maradt a gondolkodás, hogy milyen is legyen akkor az idei adventi koszorúnk.

Az új szekrényem bepakolásánál szembesültem vele, hogy rengeteg boros poharunk van.... mondjuk egyértelmű szakmai ártalom Manóm borász lévén a poharakhoz is ragaszkodik, így vannak készletek, meg vannak egy-egy darabok is. Nos idén ezeket az egy-egy darabokat használtam fel a koszorúmhoz vagyis a tálamhoz :)
Volt itthon nagyon szép négy szögletes üveg tálam, kerestem négyféle különböző boros poharat, a negyedik nem is annyira boros inkább konyakos.. :) De úgy akartam, hogy méretbeli különbségek legyenek.
Láttam már sok olyan fényképet, hogy a boros pohár lefordítva alatta némi kis dísz a tetején egy gyertya és kész is. 

Na nekem is valami ilyesmi rajzolódott a fejemben. De egyik sétám alkalmával az egyik virág boltos portékája között találtam mű havat... ebből vettem is gyorsan egy zacskóval... de ez nem az a fajta mű hó amit zacskóból is lehet csinálni ez tényleg hasonlít a hóra!
Miután haza hoztam, kezdtem el gondolkozni, hogy akkor van mű havam, üveg tálam, négy poharam, akkor ebbe valami piros díszeket is találok itthon, na meg van gyertyám, olyat sikerült vennem ami fehér alapon pirossal vannak a számok rajta és mind különböző méretű.
Azt hiszem meg is voltam a hozzá valókkal, és neki kezdtem, az elgondolás az volt, hogy valahogy a poharakba varázsolom a mű havat alulra, rá néhány dísz ez van pohárban, és a tetejére megy a gyertya. Az elgondolás egyszerű volt kivitelezhető is, akkor szembesültem egy akadállyal amikor rá jöttem, hogy a díszek nem állnak meg úgy ahogy én akarom a mű havon míg rá teszem a poharat :) Ekkor jött a csavar, volt itthon spirálozáshoz használt műanyag lapom abból vágtam egy vastagabb csíkot, abból egy karikát alakítottam ki ami pont belefért a pohárba, megpakoltam mű hóval és így a dísznek is adott tartást amíg rá varázsoltam a poharat. 
Na most akkor már mutatok képeket is:





És valahogy így néz ki minden oldalról, szeretem az egyszerű dolgokat, ez egyszerű lett nagyon és olcsó, csak a mű havat és a gyertyát kellett megvenni, na meg a zsenília drótot amiből cukor botot csavartam!
Tettem jó sok mű havat a poharak köré kívülre is és néhány díszt is! Egyetlen egy probléma van a mű hóval... óvatosan kell közlekedni mert az egész asztal pillanatok alatt tiszta hó lesz... na meg a szellőztetőssel is óvatosan kell bánni! :)
Decemberben hozok még nektek karácsonyi dekorációs ötleteket, vagyis amik nálunk jelen lesznek :)
További szép napot nektek és jó készülődést karácsonyra!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése