2014. december 7., vasárnap

Adventi készülődés...

Sziasztok!

Nálunk is elkezdődött december elejével a karácsonyra való készülődés... :) 
Elsősorban elkészítettem az adventi naptárunkat.... Nem csak gyerekeknek lehet adventi naptárjuk szerintem, nagyon jó érzés minden nap kinyitni egy kis dobozt és mindegyik rejt valami meglepetést :)
Idén idő hiányában a kis dobozkákat a Tchibo oldaláról rendeltem, de azért ezeket is kellett kicsit dekorálni, és a belevalókat megszerezni :) Valami nem fért bele a dobozba azt becsomagolva elrejtettük a lakásban, és így még izgibb a keresgélés :)
Egy szép piros fehér madzagra kötöttem fel a dobozokat, a könyvespolcra erősítve.... ez nem a legjobb megoldás mert mindig kell igazítani rajtuk, hogy ott maradjanak :)


Az adventi naptárra egy időben készültek a párna huzataim, és a székekre a mikulás sapik :) Varrást anyum oldotta meg :) A dekorálásukat már én! 
Mivel az idei karácsonyunk fehér és piros lesz, így fehér és piros polár plédekből lettek várva a mikulás sapik, és a párna huzatok is, és a minták is fehér és piros Pentart-os textil festékkel, illetve stencillel lettek festve!

Cicánknak is tetszik, főleg a fehér pihe puha pléd :)




Mikulás sapik a széken nagyon jól feldobják az étkezőt :)


Folyamatosan csinálgatom karácsonyig a dekorációt, egyenlőre eddig jutottam el :)

Figyeljétek az blogomat és gyűjthetitek az ötleteket :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése