2015. április 3., péntek

Húsvéti hangolódás...

Sziasztok!


Jó régen volt már ilyen, hogy húsvét előtt itthon vagyok és tudok nyugodtan készülődni...

Neki is álltam, csináltam szép tojásokat, a tojásfára, még két éve csináltam fonal tojásoka (leírást itt találtok róla)t azokat is előszedtem és megkapták az új helyüket a tálalón. 

Azért minden évben kitalálok valami újat, idén egy nyuszis képet csináltam amiről hoztam fázis fotókat hogy hogyan is készült. 


Nagyon egyszerű az egész, mindössze szükségem volt hozzá:
  • színes papírra,
  • ikeás kép keretre, 
  • nyuszis sablonra, 
  • fonalra, és 
  • éles sniccerre

Mivel én nem vagyok egy nagyon ügyesen rajzoló ember, így én kopíroztam egy nyuszit monitoron keresztül, azt pedig indigóval vittem át a végleges papírra. 


Választottam egy szép ezüst kartonos papírt arra vittem át a nyuszi mintát, éles sniccerrel kivágtam, a végén néhány helyen megigazítottam ollóval és kész is. 


Fonalból kellett csinálni pom-pomot. Össze szereltem a képet, és kész is kívülről felragasztottam kétoldalú ragasztóval.


Ami nem tartott sokáig is a cicám levadászta a pom-pomot, ő jót játszott vele és boldog volt én már kevésbé de csináltam egy újat és azt ragasztó pisztollyal oda ragasztottam azt már nem jön le :)

Egy kis videó a boldogságáról hogy megszerezte a nyuszi farkincáját :)


Tojásfához szedtem a városban virágzó ágakat, és néhány barkám még volt itthon azt szépen elrendeztem rá aggattam a tojásokat díszeket amiket még tavaly csináltam, idén négy darab hungarocell tojást csináltam csak....


Váza elé került a fonalból készült nyuszi fészek, amit még két éve csináltam a fonal tojásokkal egy időben, azóta vigyázok rá nehogy baja legyen... :)


Mi így várjuk a húsvétot, boldog nyuszit nektek!

Legyen szép hétvégétek!

Üdv:
Klaudia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése