2014. december 23., kedd

Közlekedő csinosítása

Sziasztok!

Felújításkor nem sikerült mindient teljesen befejezni, azért szerettem volna, hogy karácsonyra végre kész leszen minden, hát most végre látom a végét!
Mint tudjátok panel lakásban élünk, aki járt már ilyen lakásban bizonyára tudja hogy a vízóra és a szennyvíz csövek általában a közlekedőnél vannak egy lukban eltüntetve amit egy fém lap takar el, nagyon sokhelyen így van!


Ez a fém lap nagyon nehéz, így csak amikor be kell diktálni a vízóra állást akkor van mozgatva, ez alapból fehérre volt le feste de az idő alatt besárgult, most a szép fehér fal mellett nagyon csúnyán mutat, sajnos elötte képem nincsen mert megint csak belevágtam a munkába :)



Leszedtem a két réteg festéket, a megszokott zsíroldós módszerrel. Annyi hogy ezt sokkal könyebb volt mert felhólyagosodott a festék amit csak egy mozdulattal kellett letörölni és majdnem le is jött az egész.


Miután leszedtem a festéket alapozóval lekezeltem a fémlapot, és utána lefestettem fényes zománc festékkel.


Akartam erre a fém lapra csinálni egy kis üzenő falat, így nagyon kapóra jött a Penrartnak a táblafestéke mely van abból a szép türkisz kék színből amit a lakás többi részére is használtam.


Kimaszkoltam azt a részt amit be szerettem volna festeni a táblafestékkel.


A kimaszkolt részt picit megcsiszoltam, hogy tapadjon rá a táblafesték.


Kimaszkolt részt befestettem a táblafestékkel, szivacsecsettel vittem fel a felületre. Három rétegben vittem fel hogy ne látszodjon át a fehér, az első réteg kicsit nehezen fogta meg, valószínű a fényes rész alsó festék miatt! Hogy kicsiit kiemeljek, dekortapasszal körbe tapasztottam, így lett egy kis kerete is :)

De a végeredmény szerintem nagyon jó lett, és a fém lap miatt szerencsére mágneseket is lehet rá rakni!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése