2014. december 18., csütörtök

Karácsonyi forró csoki ajándékba!

Sziasztok!

Hoztam nektek egy nagyon egyszerű és gyors karácsonyi ajándék ötletet!

Biztos láttatok már boltban kész forró csoki kanalakat, hát most én megcsináltam ezeket, és megmutatom nektek is :)

Kell hozzá jó sok csoki, némi kakaópor, egy kis olaj, szilikon jégkocka formák, kiskanalak, csomagoláshoz celofán, pékzsinek és kísérő cédula!

A feladat annyi, hogy a csokit tegyük egy kis lábosba, amit víz gőz fölött olvasztunk fel, hogy szép fényes legyen egy pici olajat tegyünk bele és egy két evőkanál kakaóport. 
Ha felolvadt kanalazzuk bele a formákba, én használtam egy tupperwares jégkocka formát, ezekbe bele állítottam a kiskanalakat. Vártam a csokival míg picit megdermed és a kanalak nem borulnak el benne csak utána mozdítottam meg :)


Dobáltam a tetejére némi szórócukrotis.


Két napig hagytam had dermedjen vissza, majd szépen óvatosan ki szedtem a formákból őket, és aranyos kis forró csoki kockák lettek belőle illetve forró csoki kanalak. Celofánba csomagoltam melyet pékzsineggel elkötöttem és kaptam egy kis aranyos kísérő cédulát!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése